Kako se registrirati?

Ukoliko želite samo pročitati materijale s javnih savjetovanja, dostupni su bez postupka registracije i stvaranja korisničkog računa. Međutim, ako želite sudjelovati u savjetovanjima i ostaviti svoje mišljenje ili dati neki prijedlog, morate kreirati korisnički račun.
 
Račun možete kreirati na sljedeći način:
 
1. Kada se nalazite na stranici savjetovanja u gornjem desnom kutu kliknite na opciju „Prijavi se“.



2. Aplikacija otvara novi izbornik i u njemu odaberite opciju „Registriraj se“.



3. Nakon ovoga koraka aplikacija Vas preusmjerava na novu stranicu gdje definirate svoje korisničke podatke.
 


4. Kategorije ispunite na sljedeći način:
 
Predstavnik – navedite jeste li pojedinac ili predstavnik tvrtke, obrta, udruge... Ovisno o skupini koju ste odabrali aplikacija će za neke od njih zatražiti dodatne podatke.
Na primjer, u slučaju da ste predstavnik akademske zajednice, na odabir ćete dobiti sljedeće mogućnosti:



Ukoliko ste pojedinac, navedite svoje ime i prezime, a u svim ostalim slučajevima naziv organizacije koju predstavljate.





Sljedeći podatak je osobni identifikacijski broj. Pojedinci i obrti ostavljaju svoj osobni identifikacijski broj, a sve ostale skupine OIB organizacije koju predstavljaju.





Definirajte lokaciju. Prilikom definiranja ove kategorije otvorit će Vam se padajuća lista iz koje možete odabrati županiju u kojoj se nalazite.



Pojedinci trebaju ostaviti još samo adresu elektroničke pošte, kreirati korisničko ime te lozinku.



Sve ostale skupine moraju ostaviti još nekoliko dodatnih podataka. Prvi od njih je NKD. Riječ je o četveroznamenkastom broju koji predstavlja glavnu aktivnost Vaše organizacije. Ovaj broj ste prilikom osnivanja dobili u Državnom zavodu za statistiku. Ukoliko ne znate koji je Vaš NKD, pomoć možete potražiti u „Popisu NKD kodova“.



Definirajte broj zaposlenih.



Sve skupine, izuzev pojedinaca, moraju ostaviti nešto više kontakt podataka koji uključuju: adresu elektroničke pošte, ime i prezime kontakt osobe te broj telefona.



Nakon toga i organizacije kreiraju korisničko ime i lozinku.



Posljednji koraci za sve skupine su potvrda captche (mali program koji aplikaciji pomaže u razlikovanju ljudi od „botova“) i potvrda registracije.



Nakon kreiranja korisničkog računa bit ćete obaviješteni o svim novootvorenim savjetovanjima. Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli dobivat ćete obavijesti s temom savjetovanja, kratkim opisom savjetovanja, datumom do kojega možete sudjelovati u savjetovanju te izravnom poveznicom na to savjetovanje.